svalbard Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 noen som veit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Omtrent likt med utetempraturen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julius Baardsen Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Er det med den lille runde smith varmeren? da blir høyrefoten ganske så varm, mens resten i beste fall får litt lunk Ellers er det ganske vesentlig om det er pickup tak, kanvas eller hel kupe som må varmes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Fuktigere enn ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fRRode Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Jo takk bare bra. Varm luft blåser på vindu, ben og inn på sjåføren. 6kw varmeapparat montert på torpedoveggen. Altså ikke helt orginalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaboli Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Smiths + Bosch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jetinge Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 XOK, med ett apparat, Climax på vanlig sted, og ett Electrolux under førersetet. Viftestyring som deler opp i ingen, ett eller begge. Kjørte i minus 6, greit med lue og skinnvotter, blir bedre når jeg får bakvegg til bikinitaket tror jeg Men overraskende bra temp på ben og ruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnarsk Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Har Smith opp på vinduer, oppvarmet inneluft, og Volvo 140 apparat under sete som varmer opp uteluft. Er ikke så fuktig da. Endret 18. desember 2019 av ragnarsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.