Gå til innhold

torpedovegg


Hangaas

Anbefalte innlegg

hei lite spørsmål, sikkert et veldig dumt et. Men ønsker å være på den rette siden.

Passer en exmil serie 3 torpedovegg til en land rover serie 3 88 sivil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ingen dumme spørsmål.

 

Ettersom du spør så begynte jeg å lure på det samme.

 

Men jeg er rimelig sikker på at de to torpedoveggene er like. Så finner du en bra ex-mil-torpedovegg er det bare å bruke den. Jeg hadde i alle fall prøvd.

 

H A :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Elvehundre skrev:

Finnes ingen dumme spørsmål.

 

Ettersom du spør så begynte jeg å lure på det samme.

 

Men jeg er rimelig sikker på at de to torpedoveggene er like. Så finner du en bra ex-mil-torpedovegg er det bare å bruke den. Jeg hadde i alle fall prøvd.

 

H A :)

har funnet en som er veldig fin, må bare gå over med litt børste og få ny maling på så ser den jo nesten ny ut:) bare litt overflate rust. ellers er den rustfri:) da prøver jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 4.12.2019 den 22.40, Hangaas skrev:

har funnet en som er veldig fin, må bare gå over med litt børste og få ny maling på så ser den jo nesten ny ut:) bare litt overflate rust. ellers er den rustfri:) da prøver jeg:)

@Hangaas Finner du flere fine så si gjerne ifra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.1.2020 den 18.12, KjellB skrev:

@Hangaas Finner du flere fine så si gjerne ifra :-)

er du på leting? når deler og ting havner på plass her, så skal jeg se på den torpedoveggen jeg har fra før om den kan være noe. må nok regne på litt lett sveising :) sier ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hangaas skrev:

er du på leting? når deler og ting havner på plass her, så skal jeg se på den torpedoveggen jeg har fra før om den kan være noe. må nok regne på litt lett sveising :) sier ifra

Ja si gjerne ifra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...