Jump to content
LRforum
MS86

Altox wbus-5

Recommended Posts

Hei

Har planer om å kjøpe denne https://lrbutikken.no/index.php?id_product=1602&id_product_attribute=0&rewrite=altox-gsm-can-vifte-og-spjellstyring&controller=product

og har sendt mail og melding på messenger. Har bare noen få spørsmål før jeg evt kjøper, men får ikke svar. 
Har korrespondanse med eier av Altox i Russland og han svarer på sekundet. 200$ +30 i frakt, men han klarte ikke helt å svare/forstod ikke spørsmålet vedrørende can modulen (spjellstyringen). Usikker på om det er noe de kan levere. 
Hva er deres erfaring med lrbutikken og hva er vanlig leveringstid her? Blir litt skeptisk når det ikke finnes et tlf nr og jeg ikke får svar ( er over gjennomsnittet utålmodig:) )   Bilen har det vondt nå med kaldstart stakkar så kunne tenke meg dette montert fort som fy:)

Andre leverandører av Altox med can modul?

Kanskje du kan stille spørsmålet dit her? Her får du svaret på Norsk også som bonus og ikke ruski. 

Bare husk at dette er vbf & mange kloke hoder her.

Mr.P

Lr-butikken er som flere nettbutikker i nisjemarkedet ikke hovedgesjeften hos eier. Du kan derfor ikke forvente at de står på pinne døgnet rundt for å svare.

Smør deg med tolmodighet.;)

Tar jeg feil, eller tenker du å kjøpe direkte fra Russland, men for å minimalisere risikoen pumpe LR-Butikken for info før du handler? :huh:

3 timer siden, lafterolf skrev:

Lr-butikken er som flere nettbutikker i nisjemarkedet ikke hovedgesjeften hos eier. Du kan derfor ikke forvente at de står på pinne døgnet rundt for å svare.

Smør deg med tolmodighet.;)

Tar jeg feil, eller tenker du å kjøpe direkte fra Russland, men for å minimalisere risikoen pumpe LR-Butikken for info før du handler? :huh:

Tolmodigheten skal jeg fortsette å jobbe med:)

Jeg er ennå ikke så god i russisk, så norsk bruksanvisning er å foretrekke. Jeg støtter også med glede norske nisjebutikker, men ønsket bare å høre vedrørende montering av canmodulen og ca leveringstid. 

Legger inn bestilling på 2stk fra lrbutikken nå så ordner deg seg sikkert:)

1 time siden, iknutis skrev:

Har også erfaring med lang responstid på LR-butikken, men han leverte likevel varene som avtalt. :)

Takk!

Jeg har veldig god erfaring med LR-butikken og har fått rask svar på mail. Jobber på Lysaker, så jeg henter varene tvers over gata etter et par dager.

Kjøpte selv denne dingsen i fjor og etter et par timers arbeid med hjelp av en medfølgende svært god instruksjon, var den i gang. Fungerer helt utmerket og både bil og motor er god og varm etter en halvtimes fyring. Husk forøvrig å ha nok diesel på tanken og, ikke minst, godt med strøm på batteriet ellers så vil den ikke starte :-)