Gå til innhold

Ryddesjau i vinter


gautes

Anbefalte innlegg

Har innsett at jeg ikke blir 140 år og interessen for LR  hos de yngre er laber.

Begynner pent med salg av ymse X-mil-deler.

Alt pent? brukt og selges med en måneds garanti.

Delene befinner seg i Spydeberg og kan evt. også hentes i Oslo.

Forespørsler,mm. tar vi på PM så er det lettere for meg å holde oversikt.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Land Rover for alle penga skrev:

Trå varsomt nå. 

Han har jo rett. Du er ett eksempel på at noe gikk bra. Men 90% av alle andre ønsker ikke å drive med bil på ditt nivå ei heller Land Rover. 
 

Jeg defineres også som yngre garde og traff noen i dag på 27år som også driver med LR men vi er ikke mange. ;)

 

Men tenk på alle de herlig prosjektene som blir ledige når alle i den eldre gardens nærmeste avhender det til den prisen som den eldre garde har sakt dette koster :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa jeg regner meg som den yngre garde her og vil si at vi finnes. Men vi er ikke så sjelden vare som dere tror. Men vi er storforbrukere av google og desverre ikke LRforum. 

Det har seg desverre slik at NLRK ikke strekker langt nok ut til oss yngre noe jeg syns er veldig synd. Og jeg skulle ønske å hjort noe med det.

Men vi finnes. 

 

Helt ut av kontekst for denne topicen men måtte bare nevne det. 

 

Har du noe til d2 er jeg interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Klodrik78 skrev:

Assa jeg regner meg som den yngre garde her og vil si at vi finnes. Men vi er ikke så sjelden vare som dere tror. Men vi er storforbrukere av google og desverre ikke LRforum. 

Det har seg desverre slik at NLRK ikke strekker langt nok ut til oss yngre noe jeg syns er veldig synd. Og jeg skulle ønske å hjort noe med det.

Men vi finnes. 

 

Helt ut av kontekst for denne topicen men måtte bare nevne det. 

 


NLRK som klubb har ikke noe med LRforum å gjøre. Det er nok lett å få det inntrykket, men det er altså to helt adskilte saker. 
 

Så til klubben; hva ønsker du deg fra NLRK? Lite skjer før vi får noen hint eller enda tydeligere tilbakemeldinger. Jeg skal ikke gå i gæmlis-fella og foreslå at du skal melde deg inn og gjøre noe med det, men snakk med oss - kanskje det er nettopp din idé som er det vi trenger for å rekruttere dere som er (enda) yngre enn oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub:

7 timer siden, smejan skrev:

Så til klubben; hva ønsker du deg fra NLRK? Lite skjer før vi får noen hint eller enda tydeligere tilbakemeldinger. Jeg skal ikke gå i gæmlis-fella og foreslå at du skal melde deg inn og gjøre noe med det, men snakk med oss - kanskje det er nettopp din idé som er det vi trenger for å rekruttere dere som er (enda) yngre enn oss. 

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, smejan skrev:

Så til klubben; hva ønsker du deg fra NLRK? Lite skjer før vi får noen hint eller enda tydeligere tilbakemeldinger. Jeg skal ikke gå i gæmlis-fella og foreslå at du skal melde deg inn og gjøre noe med det, men snakk med oss - kanskje det er nettopp din idé som er det vi trenger for å rekruttere dere som er (enda) yngre enn oss. 

 

Heelt enig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...