Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
jankristian

Kondensfjerner på Golf 2017 bensin

Recommended Posts

Kona fyllte drivstoff i dag på en yx stasjon og det oppsto noe greier så hun snakket med betjeninga. Av en eller annen grunn mente han at kondensfjerner var løsningen på problemet og helte på det som mest sannsynlig var en halv liter før kona fyllte full tank med bensin. Hun har nok kjørt ca 20 km etter fylling.  Bilen er en 2017 modell Golf stasjonsvogn, 1 liter bensin. Har Google litt, og flere mener at det kan være skadelig for motor, rørsystemet og pumpa. Bør jeg kontakte yx og få de til å betale for en rens? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men kva var problemet? 

Om det er stor sjanse for følgeskade må du jo dekke det sjølv om du godtar bensinstasjonen sitt forslag til løysning. (Eller, du kan jo sjølvsagt krangle på det etterpå, men då er det jo ein langt verre prosess enn om du har forlanga ei anna løysning frå starten.) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tut og kjør. Har hørt om verre blandingsforhold uten følgeskader. 
Kondens oppstår hele tiden.

Jo mindre fuel jo mer kondensproduksjon.

Bytt fuelfilter og hold tanken fullest mulig vinteren igjennom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kondensfjerner skader ikke mer en den dritten dom sper ut bensin med for tia:angry: til dere som ikke veit det ennå kan vi jo ha en gjette lek om hvem som veit hvor mye etanol eller dårlig hembrent somvisipåtoten jeg veit må nok si je blei litt:o sjokkkkert når jeg fikk vite det av tankbil sjåfør vi snakker om 95 okt 

Edited by svalbard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brukte Google og friska opp kva som var skrivi i det siste om kondensfjerner. Konkluderte med mykje det same som Svalbard, ei flaske kondensfjerner er ingenting mot dei 5% eller meir alkohol pumpebensin ofte er tilsatt i dag. 

 

Historisk, det med "kondensfjerner" er nok også feil. Eg har sett reknestykket på kor mykje vatn det går å trekke inn i tanken frå fuktig luft og få det til å kondensere. Det er ubetydelege mengder. Lekasje av regnvatn inn dårlege tanklokk, røyr eller tankar på bil eller bensinstasjon er ei meir plausibel forklaring på vatn i bensinen på tanken.

 

Ikkje fjerna kondensfjernaren vatnet heller, den hjalp mot forgasserising og isplugger i bensinrøyra. Forgasserising kan ein få også med bensin utan vatn om værforholda er riktige og ikkje forgasservarme er slått på. Kor mange hugsar hendelen på luftfilteret for å slå om frå sommer til vinter? Seinare kom det vel ein termostat som tok varm luft frå området rundt eksosmanifoilden når det var fare for forgasserising.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 prosent i 95 nei du må nok lengre opp slik 95 er i dag blir det alt for varmt i brenkammer på biler fra 07 og nedover jeg bruker 98 til og med på fresern min der er det kun 5 prosent sprit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...