Gå til innhold

Ryggekamera


Trym

Anbefalte innlegg

Jeg har en Discovery 4 - 2010 modell. På denne viser skjermen ved rygging motsatt side - dvs at ved rygging så er det som er på høyre siden av bilen, på venstre side på skjermen.

 

I tillegg er det ingen markører i skjermbildet.

 

Noen som har forklaring på hvorfor, og aller viktigst: hvordan kan jeg få snudd view på skjerm og fått frem markerings linjer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Trym skrev:

Ved første lesing, trodde jeg svaret var en spøk. Velger å tro det var seriøst, så da må det være kamera som prøves å snues i tilfelle - veldig rart om skjermen i dashbordet skal kunne snues.


Dette var kun en logisk tanke fra en relativt analog forumbruker. Dog skrevet på fleip.

Men det kan jo være noe i det.

Uansett ,tvi, tvi.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kamera, har valg for speilvendt visning,  ihvertfall mitt  "kina" rygge kamera på D3`n. 

Kan også slå av/ på guide linjene, avhengig av hvilke ledning som er tilkoblet. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...