Gå til innhold

Styrestrøm fjernlys Discovery 5


Løwe

Anbefalte innlegg

Heisann. 

Straks ferdig med montering av LED-bar på Discovery 5. Noen som vet hvilke farge det er på kabelen med styrestrømmen til fjernlyset i hovedlykta? 

Sliter med å finne styrestrøm med multimeteret. 

 

Tips mottas med stor takk!

Jørgen

Endret av Løwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 20.54, Discokongen skrev:

Det er kanskje ikke alminnelig styresyrøm på denne? Kanskje du må ha en sånn canbusgreie?

 

 

Tanken har slått meg, men håpet kanskje noen i klubben hadde gjort denne erfaringen før meg. Skal gjøre som Admiral foreslår... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte installasjonen min i går kveld. Godt fornøyd med innfestning av lapene og elektrisk oppsett. 

Monterte en 20" LED-bar i fronten, under skiltet og to små lys på bakfanger. LED-baren er koblet til styrestrøm på styrbord hovedlampe (blå kabel med grønn stripe) og styrestrøm ryggelys med styrestrøm fra baklampe/ryggelys. 

 

Plenty med både + og - i motorrom. Koblet meg inn på undersiden av startkabelpunktet. 

70232108_2886719674731291_8892618271837126656_o.jpg

2019-12-05 09.25.29.jpg

2019-11-28 20.58.21.jpg

2019-12-04 17.32.23.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...