Gå til innhold

Oppdatere originalradio i D3. Frå 465 til 565


Odd Arne

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderar å montere inn MoBridge adapter i D3en. Snakka med Audioteck som har den til 3000.-

Men for at den skal virke må eg oppdatere radioen som er ein 465 til 565 som kom i dei litt nyare D3. Er det då nokon som kan hjelpe meg å oppdatere? Kva må til og korleis? Skulle være grei skuring å gjere det i følge han eg snakka med. 

Odd Arne Langeland 

Endret av Odd Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om slik oppdatering.... 

Ligger er flere her inne som har montert samme dab, ingen har nevnt dette. 

Såvidt meg bekjent, så står det heller ikke noe på mobridge sine sider om dette. Bare at D3 fra 05 og opp støttes. Hadde tenkt kjøpe samme radio selv. Men avventer hele dab kjøpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min D3 2009 modell så er det 465 radio. Mobridge funker helt ok på den. Selve radioen har delenr.: Lr011334. Det er visst mange forskjellige delenummer for radioen. 

Front dekselet på radioen hadde delenr.: Lr 019964 frem til 2008 fra 2008-2009 er delenr.: Lr019965. Etter det jeg kan se så er frontdeksel med betegnelse 565 en radio fra RRS.

Den har av/på knapp på tasten hvor det er ett telefonrør. Om RRS radioen passer i D3 er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...