Gå til innhold

Fire & Ice side steps til Defender SVX 90


Vespa72

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal kjøpe side steps til bilen, ser Lrparts i UK har 2 alternativer i sort som på bildene ser identiske ut. Mailet med selger hos Lrparts som fortalte at de rimeligste er kopier og de andre er OEM, men at kvalitetsforskjellen var verdt pris diff på 80 GBP. 

Har noen av dere kjøpt "kopien" og kan si noe om kvaliteten på disse?

Kopi: https://www.lrparts.net/catalog/product/view/id/347532/s/lr008379b-defender-black-svx-tubular-side-steps-with-rubber-and-aluminium-top-for-90-fire-and-ice-style-in-black-style-clearance/category/7923/

OEM: https://www.lrparts.net/lr008379b-defender-black-svx-tubular-side-steps-with-rubber-and-aluminium-top-for-90-fire-and-ice-style-in-black-style.html

 

Sparer gjerne 80 GBP :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg evt. like godt kjøpe de billigste, så holder de så lenge de ser OK ut. Trenger noe som gjør det lettere for kona å komme seg inn i bilen. 

Men dersom noen har tips om noe som er mer holdbart tar jeg i mot tips. Googlet litt selv, men fant ikke noe som var foreslått over, vil helst ha sorte (sort bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, gautes skrev:

De kan bli glatte en norsk vinter.

Men flotte var de.

 

Spørs vel på den Norske vinteren det. :P har opplevd to skrapedager så langt i år her jeg bor. Kjører nesten unødvendig rundt på vinterhjul.

 

Litt overgang fra vinteren jeg er vandt med. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Myhre skrev:

De stigtrinna var fine, men de ser da ut til å bygge så langt ned at det blir igjen bakkeklaring omtrent som på en Octavia:wacko: Og da kan en jo kanskje like godt kjøpe seg en Octavia:unsure: Og da trenger en ikke stigtrinn i det hele tatt:rolleyes:

Det er stigtrinn helt i samme standard som land rover sine. Funker veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Når jeg ser litt nærmere på det, så ser det vel ikke kanskje ikke ut som hele "armen" bygger nedover nei. Eller, den bygger vel nedover, men den festes inn høyt oppe på baksida av kanalen. Om jeg har forstått det riktig? Jeg så opprinnelig for meg et stigtrinn som stakk 10-15cm ned under bilen:lol: Det hadde nemlig ikke vært så veldig lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pesto_trader skrev:

Kan jo legge gummiliste i bokstavene eller noe. Uansett er det verdt noen tenner synes jeg. Personlig er jeg ikke så høy at jeg bare kan hoppe inn i Defenderen heller. ;)

 

En fortann og en hjørnetann om jeg husker rett.

Ikke langt unna tresifret antall tusenlapper.

Men dama hans var vel max uheldig.

 

Selv har jeg hatt glatte utgaver på RRc og D1 uten at jeg husker glipp i frasparkene.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...