Gå til innhold

Ride hight level control module....


Bjørn_C

Anbefalte innlegg

Noen tanker på hvor man starter med denne? Batteri spenning er 14.4V i allefall på tomgang. Kabelbrudd? Er den lett å komme til den dingsen? Den plinger innimellom etterfulgt av meldingen system error, all spescial programs off! Forsvinner ved restart og clear ved Iidtool. Meeeeen kommer jo tilbake!

 

Den går meg noe på nervene den der:blink: nå mot jul og langtur til Nord-norge.  

 

Innspill mottas med takk. (D3 08 TdV6)

 

E3B64BFC-0F2A-4FDF-80E9-EBA6B93A6FBE.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webasto, høyre fremlykt og noe på tjafs på varmeappratet. 

 

Webastoen trenger en service da den er sota sammen. 

 

Varmeapparatet er jeg litt usikker på - stepper eller noe sånt der som feiler. 

 

Høyre fremlykt ramler til tider ut. Kommer tilbake om jeg vrir på hjulet av/på. 

 

De fremstår som harmløse samtlige av disse da. 

 

Hmmmm kanskje batteriet er synderen med lav spenning på oppstart. Kan umulig være vanskelig å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det drop i spenning på batteriet som D3 ikke liker, men det lagres, så vidt meg bekjent, ingen feilkoder pga av det oppstartsplinget. 
De u-kodene ovenfor mener jeg du kan glemme, alle D3 har noen av de, men går som ei klokke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...