Gå til innhold

Sveisedeler til 2 dørs RRC


Gekko

Anbefalte innlegg

Jeg har mer eller mindre komplett med sveisedeler til 2 dørs RRC til overs etter at bilen gikk med i en brann.

 

Hi Reidar revised price below.

Nick

 

- Full front end     CIW100FULL ................................................829.16

- Full sill kit both sides with the full outer sills....x2....................218.40

Floor supports x2....................................................................14.00

-Heavy duty rear crossmember..........x1...................................59.00

-Mud flaps and bracket set..............x1.....................................41.62

-Both sides  front footwell repair ................x2.........................49.90

-All bodymount kits including bushings..x8................................79.92

-A-post lower section and bulkhead replacement....x2.............414.18

Pair rear side panels (uprights)...............................................260.00

Pair floor side panels............................................................260.00

Pair rear wheel arches (full)...................................................243.30

Total................................................................................£2469.48

 

Delene er kjøpt hos Froggatts og ligger hos meg i Lier.

 

Jeg har også ny original høyre bakskjerm og en venstre dør...

 

FF006182 - Rear Outer Wing - 2 Door - Right Hand Side
GBP 639.00 EACH
Quantity: 1

FF010555 - Door - 2 Door - Left Hand Side
GBP 1195.00 EACH
Quantity: 1

 

Jeg splitter ikke opp sveisedelene.

 

Kom med bud (også skambud, jeg sier bare nei om jeg synes det er for lavt), jeg trenger det ikke lenger og ønsker å bli kvitt delene. (Hvis jeg ikke tar feil, er det mulig å få tak i motsatte karosserideler i Norge for komplett h/v side.)

 

975 tre åtte 265

 

Reidar

 

Noen av delene:

 

UkjTbptKP7nRsWA6vbBXUqAoSqZw6w7TM-TPvAHl

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...