Gå til innhold

Webasto FBH-styring BAS/Praesto - Disco 3


JLS-Disco3

Anbefalte innlegg

Hei, dere! 

 

Jeg er ny på forumet, og stiller muligens et spørsmål som er besvart tidligere i en egen lenke...:

 

Jeg kjøpte i vår en D3 (2007-mod) med en Praesto/BAS-løsning for SMS-styring. Men, jeg klarer ikke å få kontakt med den. Er det noen som kjenner til hvordan en slik fungerer, evt. har en brukermanual?  Har skjønt at SIM-kortet må være åpnet opp, dvs, ingen pin-.kode, men klarer ikke å få kontakt med enheten med den instruksjonen jeg fikk av forrige eier!?! 

 

Webastoen var jo selvfølgelig i lock-mode... når kulda nå kom snikende, men selv etter opplåning, og testkjøring av brenneren, skjer det ingenting når jeg som stat sender kodene: ON og ST (status (?)).

 

Anyone?

 

Hilsen 

 

JLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 12.11.2019 den 18.07, jorgenht skrev:

Er det ikke praesto som er forhandler her i landet? Skyt av gårde en PM her, eller en e-post. :)

Har forsøkt å nå dem, men uten hell... Men, ikke gjennom dette forumet, så kan en PM løser dette. Takker for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...