Gå til innhold

Kabel gjennom torpedovegg D3


silverminken

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med å montere et DBS fra Traxide, og skal fra den «andre» batterikassen på førersiden og gjennom torpedoveggen med en kabel. Det er det hullet litt over og til venstre for bremsesylinderen sett forfra som skal brukes. Men jeg klarer virkelig ikke å tre noe som helst gjennom der som ender inne i bilen, det enten butter i metall eller så kan jeg mate og mate men ikke F om jeg finner dette når jeg kikker opp i fotbrønnen inne. 

 

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å tydeliggjøre: her er bilde med posisjonen til hullet og gummimansjetten i torpedoveggen (speilvendt fordi dokumentasjonen kommer fra Aus). Og i tillegg bilde som viser en skrutrekker hvis man har stukket den inn gjennom hullet. Og det er dette som jeg ikke helt får til....

 

 

6984B8C7-8DAC-4FCF-8E78-89BB67EFFC51.jpeg

EE8B5608-47D5-4D23-B956-44A8935A0620.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som jeg ser det er det ikke fysisk mulig å se opp fra fotbrønnen og se den gummiproppen jeg snakker om gjennom isolasjonen, den ligger høyt oppe, og er vinklet inn mot panseret, så det skjønner jeg ikke helt....

 

Det er en gjennomføring lengre ned (en gjenget gjennomføring) med en hel bråte med kabler, den ser jeg, men det er ikke den jeg snakker om. Jeg kan selvsagt forsøke å bruke den i stedet, men det er bare så merkelig i forhold til instruksjonen....

Endret av silverminken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...