Gå til innhold

MTF 94 - Kan skaffes på YX m/ dette nummeret


ErikM

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lest at flere sliter med å få tak i MTF94. Slet litt selv. Jeg fikk ikke tak i hos Honda da de kun fikk tak i MTF3, og ingen bilrekvesittaer hadde. Dette var med unntak av BilXtra som hadde en GL4 olje som også skulle være godkjent som MTF94 (Står så på flasken). Prøvde denne, men 2. giret var leit når kald. Dro så på en YX, for å få tak i en ren MTF94 olje. Fikk først beskjed on at de ikke kunne få tak i. Dro så til en annen YX (Sentrum i Sarpsborg),  og han kunne skaffe dette uten problem.

Han sa også at alle andre YX-stasjoner kunne bestille, dersom de bruker nummeret avbildet på esken :) (tror de må ringe inn til en eller annen sentral)

 

Kosta meg 2000,- for 12 liter :D

20191105_084056.jpg

20191105_084047.jpg

Endret av ErikM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nede i Sør "vasser" vi i leverandører av slikt.

Basol i Sørlandsparken skaffer, men da må du gjerne bestille en kartong av gangen (12 liter?).

Anders Langås på Libru har stående i hylla, og du kan kjøpe enkeltvis.

Jeg tror jeg har (hadde?) 12 liter i garasjen, skal bytte på noen biler.  Har byttet på en bil så derfor usikker på hvor mye som er igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...