Tom Rossing Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Skruen som fester returslangen til dysa løsner med jevne mellomrom. Drar til ganske godt, men tør ikke ta i alt for mye. Etter noen uker løsner det. Er det greit å bruke gjengelåsing? Hvor mye skal det egentlig dras til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Fort gjort å dra i filler bolten. Har du prøvd med nye kobberskiver? Ble innpodet skift / gløding av disse hver gang man demonterte slikt på båtmotor. Vrir du banjoen så den trekker andre veien på bolten kan kanskje hjelpe. Gjengelås av ymse slag kan gi andre problemer , tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Rossing Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Har ikke byttet kobberringer. Kan prøve det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Bittelitt locktite av den snille typen bør vel være greit??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Rossing Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 (endret) 1 time siden, motom skrev: Bittelitt locktite av den snille typen bør vel være greit??? Var det jeg også tenkte. Endret 4. november 2019 av Tom Rossing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roar Moslet Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg byttet og glødet disse kobberringene når jeg hadde bilen, og var vel faktisk litt plaget selv på samme måten som du er Tom. Jeg har vel også byttet kobbberringene under dysene, hvis jeg ikke husker feil ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.