Gå til innhold

Dieselfilter/ Lufting


Sander47900

Anbefalte innlegg

Hei igjen ;)

 

Jeg har byttet Dieselfilter på TD5`en. Det gikk som en lek, null stress. Jeg fylte ikke Diesel i filteret før montering da jeg fikk beskjed om at det ikke var nødvendig da det er lett å lufte systemet etter montering. Jeg har nå prøvd alt jeg kan finne av måter å gjøre luftingen på. Tenning på i 2 min, av i 30 sek, på i 2 min, tenning av, tenning på, pumpe 5 ganger og så start. Funket ikke <_< (Skal visstnok komme opp et varsel i dash) Jeg har demontert filteret igjen og det er fult av Diesel. Har koblet av det lille filteret på utluftingen og sjekket. Det slipper igjennom luft. 

 

Bilen starter ikke uansett f.... Noen forslag. 

 

På forhånd tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På med tenning. Tramp 5 ganger på gasspedalen og la motoren kjøre lufteprosedyre. Ha tolmodighet til å vente til den er ferdig. Jeg vil tro du vil trenge minst to sånne sekvenser.

 

Når du prøver å starte så hold gasspedalen helt ned til den tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...