Discokongen Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Godtfolk! Min kjære Lady (2011 D4) fikk en toerfeil på EU og ble følgelig ikke godkjent. Karen hos Nardo kunne ikke gi meg noe tilbud på fiksing der og da. Så hva ser jeg på kostnadsmessig for å nulle ut denne toerfeilen? Snakker vi 5, 10,20 eller XX tusen? Endret 1. november 2019 av Discokongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanslr Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Komm litt ann på hvem som gjør det. Land Rover hevder vel at karosseriet må av og rørene må byttes frem til abs blokka. Fornuftige folk skjøter de over midtre eksospotte og bruker noen timer på å knote rørene på plass med karosseriet på. Så, 5-20 lapper høres riktig ut, avhengig av løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Tar et par timer, og du får kjøpt ferdig bøyd/lengde på AF. Husk nye festeklips, de er gjerne sprø. Skjøtes over varmeskold ved eksos ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Discokongen Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Steike ta. Må si jeg ble overrasket. Er ikke akkurat gamle bilen. Spent på å høre «tilbudet» fra Nardo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 https://www.advancedfactors.co.uk/rear-brake-hoses-and-pipes-12780-c.asp Her finner du det du trenger. Rørene og klips. Er vel egentlig 7års intervall på slangene ut på armer og kalipper også? Sånn hvis du skulle komme i siget, slipper du lufte to ganger liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikerud Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Hadde min D4 på EU i dag også. Akkurat samme feil. Verkstedet mente at det ikke var all verden til jobb (alt er relativt). Antydet 5-6 tusen, men det var ikke et forpliktende tilbud. De tenker å ordne rør selv av kobbernikkel. Bør jeg bestille opp klips? Eller be dem bestille opp? Endret 1. november 2019 av Rikerud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Rørene var tynne/knakk der klipsene var. Samt at klips var porøse. Koster ingenting fra øya, en arm hos lokal LR forhandler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totveit Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) har inntrykk av at biler ikke nødvendigvis trenger å være spesielt gamle for å få rust både her og der om dagene. mine foreldres Mercedes var 6 år, hadde et par uker i forveien gått gjennom PKK i det han gamle kom ut i garasjen og oppdaget en kjempe dam med bremsevæskæ på gulvet. det var bremserør som var opprustet.... ble selv også ganske overrasket over hvor lett de gikk i oppløsning da jeg byttet bremserørene på vår D3 for halvannet år siden... Endret 1. november 2019 av totveit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Discokongen Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Da er 2’er feilen «nullet», og bilen er godkjent for 2 nye år. Tempe Auto her i Trondheim gjorde jobben raskt og faktisk litt billigere (mindre dyrt?) enn prisoverslaget jeg fikk derfra. Tommel opp til Tempe Auto. Endret 11. november 2019 av Discokongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikerud Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Min er godkjent også. Kudos til Bilextra på Steinkjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.