Gå til innhold

Grefsenkollen 2020


robertsoevik

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Vi sitter barnevakt. Minst like hyggelig det selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å stille på Grefsenkollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 12.38, robertsoevik skrev:

Hold av torsdag 23 januar kl 1800 utover 

 

 

2020 Vinter LRF (1).jpg

Jeg stiller med varme  klær

stol og grillmat litt over 1800. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 10.45, Olav Haavardsholm skrev:

Vi sitter barnevakt. Minst like hyggelig det selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å stille på Grefsenkollen.

Nå ble jeg plutselig i tvil om barnevakt er like hyggelig...   :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for igår! Veldig hyggelig å få gjennomført debut på Grefsenkollen! Skjønner at jeg må finne meg en Range Rover Classic ganske raskt nå. Ble så nysjerrig på den filmen, at jeg ble sittende å google litt. Fant både den, og en kul artikkel fra Top Gear.

 

Link til film https://www.forces.net/services/tri-service/our-archive-darien-conquest-1972

Link til artikkel https://www.topgear.com/car-news/british/range-rovers-across-darien

Elias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at så mange kunne være med! Tror vi var 20 pers., og disse minitreffene begynner nå å få ganske jevnt bra besøk. Det er bra. Men, som dere ser, så er det alltid plass til mange fler! :)

 

Takk for veldig hyggelig sammenkomst! Sees! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 24.1.2020 den 9.35, HåvardW skrev:

Dette minner meg om en seriebil i Afrika.

Den var bygget opp som en mobil kino med generator og støydempingsskjørt rundt bilen og lerret på taket om jeg ikke husker helt feil.

 

DSC03499.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MER INFO OM GREFSENKOLLENTREFF, ONSDAG 4. MARS KLOKKEN 1800:

 

Merk: STED!

 

 

Vi har gleden av å invitere til:
 
FRA SOLIHULL TIL KAUKASUS
– Et kåseri om hvorfor og hvordan man kjører en Freelander 1 fra Oslo til Aserbajdsjan ...
 
Tidspunkt: Onsdag 4. mars klokken 1800 og utover
Sted: I Atles garasje, Kjelsåsveien 97 (ikke langt fra Grefsenkollen, bare litt lenger ned i lia)
Parkering: Det skal være plass til 18 biler på tomta, så bruk hodet ved parkering. Er du sent ute, kan du gateparkere i Lyngåsveien – veien som går inn ved siden av Joker.
Mat: Ta med noe du vil grille og evt. noe å ha det i (lomper/brød etc.). Vi holder ketsjup, sennep, sprøstekt løk og vafler til dessert.
Annet: Ta med campingstol!
 
 
Velkommen! Hilsen Robert og Andreas (på vegne av Atle og Guttorm). :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LANDreas skrev:

 

– Et kåseri om hvorfor og hvordan man kjører en Freelander 1 fra Oslo til Aserbajdsjan.
 

 

Det må være en helaftenfilm,dette.

F1 holdt jo ikke langt.

Notert i boka og gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...