Gå til innhold

Kompressor går litt mye D3 bilen gynger når jeg står stille


Bølla

Anbefalte innlegg

Da var det på`an igjen:mellow: har et lite problem når bilen står stille med motor i gang så har jeg begynt å kjenne at bilen heiser seg opp og ned først på venstre side bak for derefter etter noen sekunder på høyre side foran. Kompressor går også rett etter at bilen heiser seg uavhengig av om det er høyre eller venstre side. Blir jo litt sjøsyk av og sitte i bilen. kan det ha noe med blokk eller ventilene som trenger en service. Eller er det bare å begynne å feilsøke for lekkasjer. Ser at Gallery pressure, rear right corner og exhaust valve forandrer seg hele tiden.
Noen som har erfart det samme på sin D3-4

Screenshot_20191028-092009_IIDControl.jpgScreenshot_20191028-092011_IIDControl.jpg

Screenshot_20191028-092055_IIDControl.jpgScreenshot_20191028-092041_IIDControl.jpg

Endret av Bølla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begge sensorene bak bytter disse først. Bestiller nye forann. Når du sier det @jorgenhtså har jeg lagt merke til at kompressor også begynner å gå ved store rattutslag når jeg rygger in i båsen min i garasjen. Bilen oppfører seg helt eksemplarisk ellers. Kan stå urørt i fire til fem uker mens jeg er på båtferie uten å synke en cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD051FB2-0AF9-4D4A-B96A-BD5D5C20B085.jpeg
Hvis du drar opp denne? På iidtool. Før du skrur fra hverandre. 
 

Så ser du kanskje hvilket hjørne det gjelder. 
Brudd hos meg var i kabelklysa som er festet på utsiden av venstresiden på ramma. Den biten mange må flytte opp over ramma ved større hjul. 
Det var nok årsaken hos meg. 285/65-18 subbet nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...