Gå til innhold

Range Rover LSE Delebil


SJF CLASSIC

Anbefalte innlegg

Range Rover LSE (PX 41599) selgast som delebil. Bilen har stått lenge ute så er nok best egna til å plukke delar frå. Det står ein BMW 2,5 liter (eller 2,4) turbodiesel i den, men får altså ikkje start. Bilen må difor hentast på hengar. Den er lysebrun metallic med brune skinnseter. Det står luftfjæring på bilen no som ikkje virkar som den skal. Det er soltak også. Det står 1997-modell i vognkortet men trur det er ein 1992-modell. Ring 90946688 dersom du lurer på noko. Pris kr 10000,- /bod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2019 den 13.57, SJF CLASSIC skrev:

Range Rover LSE (PX 41599) selgast som delebil.

 

2 timer siden, Elvehundre skrev:

Står det "Diesel" i vognkortet? Eller står det "Bensin"?

 

Statens vegvesen har svar https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/EU-kontroll/Kontrollfrist?registreringsnummer=PX 41599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 17.52, Jari skrev:


Takk.

 

Står at kjøretøyet ble vraket 29.10.2019. Det var vel i går.

 

Synd. Noen kunne fått til bil av denne. Tror jeg.

 

H A :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 18.11, county skrev:

Det ble gjort en ganske god innsats for og unngå det...  Fikk " berget" den ved siden av.. Men utrolig synd at sånne biler går tapt.... 

IMG_20191028_131112_9~3.jpg

Sitter det en 2.5 VM i denne så tror jeg det er en av mine gamle. Kjøpte den fra en kar i Siggerud....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, county skrev:

Hei siglis..  UR 45083 om du skulle huske regnr.. 

Heisann:

 

Noe kjent med det ja. Sitter/satt en god motor i den. En av boltene på den ene toppen er satt fast med helicoil etter at jeg kjørte meg fast med den ute i Korsneset og gav litt for mye gass :-)

1 minutt siden, siglis skrev:

Heisann:

 

Noe kjent med det ja. Sitter/satt en god motor i den. En av boltene på den ene toppen er satt fast med helicoil etter at jeg kjørte meg fast med den ute i Korsneset og gav litt for mye gass :-)

Kjøpte egentlig denne bilen for å bruke motoren i den sølvgrå 4-dørs bilen med 2,4 liters VM jeg hadde med sliten motor, men endte med at jeg solgte de hver for seg og kjøpte Defender... Moro å se at begge bilene er tilbake her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...