Gå til innhold

Disco d5 2001 mod. Tips for kjøp av trophy oppsett


Guttedrømmen

Anbefalte innlegg

Hei! 
jeg har kjøpt meg en disco boks.. 2000mod, selvfølgelig med Div feil-_-. I sammenheng med at den trenger litt repp. Så vil jeg ha litt camel trophy preg på bilen når den er ferdigstilt.. trenger i sammenheng med det, tips til hvor jeg får kjøpt div ekstra utstyrs deler til dette. 
link til nettsider, eller om noen har noe  liggende. 
 

mvh Christopher

8BDC99C5-CFBD-42F5-A6AE-682B92FC7EEC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du å montere litt lignende utstyr på bilen eller er det mer CT kopi du ønsker å lage? 

 

D2 ble aldri brukt til Camel Trophy men til ett par G4 Challenge arrangement. Mye av det samme oppsettet men annen farge :)

 

Det finnes en tilsvarende klubb for G4 biler på facebook, bare søk på: G4 challenge så finner du opp til flere :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar så langt! 
 

ja, er litt ute etter CT copi aktig, er og klar over att disse ikke hadde fult oppsett:) men, litt usikker på om fargevalget skal være "riktig" (må jo få med kjerringa på kjøretur også:lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...