Gå til innhold

Freelander 2, 2009


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Mulig dette temaet har vært tidligere. Men er det noen som vet hvor jeg kan få fjernstyrt den originale motorvarmer som er på Freelander fra før. Jeg har skjønt at det skal være en ebersprächer, å at man montere en Webasto timer på denne, men at den må så programmeres via hjernen. Jeg kan selv montere timer men trenger da noen som kan programmere den i østlandsområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt rett frem, men det lar seg gjøre

 

Jeg lodda meg inn på kabelmatta bak for å koble uret til can bussen i bilen. Brukte et ovalt webasto ur kjøpt på finn

 

Deretter kom det vanskelige da bilen må programmeres til å godta remote start av varmeren. Eneste fremgangsmåte jeg fikk til var å overbevise min LR mekaniker til å fortelle bilen at den var russisk. I Russland ble vistnok disse bilene levert klargjort for et telestart kit. De hadde ikke helt trua, men det funka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...