Gå til innhold

Tilhengerfeste + ekstra sete


Sander47900

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! 

 

Jeg har vært heldig igjen og gikk til anskaffelse av en ny Defender (for meg ny)  2003 mod 110 HCPU

 

To ting:

 

- Det er originalt tilhengerfeste montert. I vognkortet er det ikke registrert tilhenger som betyr at den p.t er godkjent på vei med tilhenger. Statens Vegvesen sier at dette er nok fordi (Importert til Norge etter 3 år) de ikke kunne fremskaffe originale dokumenter ved importen. De sier videre at hvis jeg dokumenterer at bilen er godkjent er bygd for å kunne trekke tilhenger er resten kun formalia. Disse dokumentene skal skaffes fra importøren av LR til Norge. Har sendt de en forespørsel, men dessverre uten hell. Noen tips? Noen som har gjort det samme? 

 

- Den er i dag registrert som 2 seter. jeg ønsker å sette inn det 3.de setet. Statens Vegvesen sier at så lenge jeg bruker de originale festene så er dette ok. Er det så enkelt? Hehe. 

 

Tusen takk! Ha en fredfull dag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2019 den 22.27, Siggen skrev:

Grattis med ny bil! Må få ut bilde :) Gamle bilen din blir tatt godt vare på! 

Tusen takk! Ble ikke altfor lange tiden før det måtte kjøpes ny. Skal legge ut litt bedre bilder etterhvert. Må bygges og mekkes litt før den er klar, og har ikke 100% bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den enda :D

IMG_0707.jpeg

IMG_0708.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 9.21, Siggen skrev:

Stilig! Utrolig rått med pickup!

 Si fra hvis du vil sparke litt dekk en dag, jeg har gjort en del "smarte" oppgraderinger uten å modifisere for mye, deler gjerne info :)

Det er jeg absolutt med på! Veldig gøy å samles rundt disse bilene. Vet du (eller noen andre som leser) om en egen klubb for Oslo/ omegn? Hvor man samles, viser frem og lærer av andre. Har ting jeg lurer på, og mye morsommere å møtes enn bare å "chatte" på forumet for hver litte ting.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sander47900 skrev:

Det er jeg absolutt med på! Veldig gøy å samles rundt disse bilene. Vet du (eller noen andre som leser) om en egen klubb for Oslo/ omegn? Hvor man samles, viser frem og lærer av andre. Har ting jeg lurer på, og mye morsommere å møtes enn bare å "chatte" på forumet for hver litte ting.... ;)

 

Det nærmeste du kommer, i Oslo. 

Ellers Vestby andre lørdag i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...