Gå til innhold

Defender; 4 komplette vinterhjul på alufelg


gha72

Anbefalte innlegg

Komplett sett med 4 originale Land Rover Defender 7x16" alufelger, 5x165 med veldig bra Cooper Discoverer M+S piggdekk i original dimensjon 235/85-16. Både dekk og felg ser ut som nye. Ingen skader eller mangler. Lite brukt. Dekkene har vært lagret på dekkhotell og er produsert i uke 28/13. Tilnærmet original mønsterdybde og komplett pigg oppsett. Utropspris 4750 kr. Ved flere interessenter forbeholder jeg meg retten til å selge hjulene til høystbydende. 

Cooper Discoverer M+S .jpg

dekkemønster.jpg

IMG_7969.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor i Oslo og kjører en 2006 Defender 110 med dekk som har stått på siden bilen var ny (kjøpte bilen for noen uker siden). Hva er grunnen til at du selger settet, er det dårligere gripeevne enn ønsket? Om dekkene gir godt feste på vinterføre er jeg interessert i å kjøpe disse. Jeg kan i så fall gå høyere opp enn utropspris da.

 

Hilsen Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2019 den 1.30, Morten Skogmus skrev:

Hei, jeg bor i Oslo og kjører en 2006 Defender 110 med dekk som har stått på siden bilen var ny (kjøpte bilen for noen uker siden). Hva er grunnen til at du selger settet, er det dårligere gripeevne enn ønsket? Om dekkene gir godt feste på vinterføre er jeg interessert i å kjøpe disse. Jeg kan i så fall gå høyere opp enn utropspris da.

 

Hilsen Morten

Hei Morten, hjulsettet selges ene og alene pga jåleri. Bilen er mørk grå. Alle detaljer er sorte. Det var god grunn nok for meg til å bytte felger og hjulsett i tillegg til at jeg liker at dekkene har litt bredere dimensjon og fyller litt mer ut :) Ser desverre ut som hjulsettet er solgt og hentes i morgen. mvh Guy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...