Gå til innhold

Er det noen i området rundt Jessheim/Eidsvoll El.l som har nanocom til P38?


Alfanatiker

Anbefalte innlegg

Din årsmodell er jo forbi sync problematikken.

Så det burde fungere å sette inn nøkkelen med nøkkelbladet i døren og vri opp dørlåsen manuelt. Når døren så er åpnet Trykk på åpne knappen på fjernkontrollen, det skal klikke i sentrallåsene, flytt deg deretter raskt til tenningslåsen, sett nøkkelen i tenningslåsen, trykk igjen på åpneknappen til sentrallåsen det skal blinke kort rødt i nøkkelen, vri så over til start.

Da skal den starte.

Det fordrer selvsagt at det både er strøm på bil batteriet og i nøkkel( fjernkontrollen ).

 

Slike problemer oppstår når prosedyren for å koble bort batterispenningen / batteriet ikke blir fulgt, så kanskje ta en prat med mekanikern din..

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kretslopp skrev:

Jeg lar alltid nøkkelen sitte i tenningslåsen og la førerdøren stå åpen med når jeg tar vekk batteripolen. Har aldri hatt problem med sync.

Det funker kanskje bra det og, men den helt korrekte prosedyren er beskrevet i verksted håndboken. Er ikke vanskelig, men man må gjøre det riktig

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får det rett og slett ikke til. 

 

Jeg er for langt unna pga jobb og har ikke tid selv, men MÅ ha gang på bilen. 

 

Dersom noen har lyst å tjene 2000 kr på å få vekk den forbanna koden på bilen, så er det tilgang til den i et verksted på Maura imorgen fra ca 08-14.

 

Jeg kan nåes på 938 00 349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...