Gå til innhold

RRC delebil, vrakpant


radovan

Anbefalte innlegg

Har ståande ein opprusta -87. Den er ikkje mykje å ha i seg sjølv, men den har motor og gir, akslingar og anna som kan vere av nytte. Eg har ikkje plukka av noko særleg, så den er forsåvidt ganske komplett. Det er 3,5 V8 med innsprøytning og automatgir.
Den er tilgjengeleg til snøen kjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for ledningene som er på motoren? De som går mellom ecu'en og innsprøytninga osv? Fikk nettopp kjøpt en efi som skal byttes ut med forgasseren på min og selvfølgelig så manglet alle ledningere. Står Manuel kasse i min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.10.2019 den 13.43, knikeren skrev:

Hvor mye skal du ha for ledningene som er på motoren? De som går mellom ecu'en og innsprøytninga osv? Fikk nettopp kjøpt en efi som skal byttes ut med forgasseren på min og selvfølgelig så manglet alle ledningere. Står Manuel kasse i min 

Vil helst selje heil bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...