Gå til innhold

Sannsynligvis høyt trykk


Dan

Anbefalte innlegg

Med tanke på bildene du har vist tidligere, så ville jeg vel prøvd å bare skifte topp pakninger først. 

Viktig er det også at lokket på ekspansjonstanken fungerer som det skal og slipper ut overtrykket ved ca 1,5 bar.  De har det med å feile...

 

mvh Brage

Endret av Brage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takker Brage 

Men bilen står hos tecno de skifter vannpumpe og måtte ned med bunnpanna og tester for lekkasje 

Er det mer feil nå så krever jeg kjøpet hevet 

Gidder ikke mer surr nå 

Motor bytte har alt kosta meg 110000 pluss nye 20000 nå

Kunne jo fått en ny lc3 motor med girkasse 400hk montert for den prisen 

Nei folkens hold dere langt unna v8 såkalt rebuilt engine fra England 

 

Endret av Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2019 den 21.53, Brage skrev:

Med tanke på bildene du har vist tidligere, så ville jeg vel prøvd å bare skifte topp pakninger først. 

Viktig er det også at lokket på ekspansjonstanken fungerer som det skal og slipper ut overtrykket ved ca 1,5 bar.  De har det med å feile...

 

mvh Brage

Bilen går og jeg er 27000 fattigere 

Vannpumpa deksel bak in til oljepumpa som røyk 

Håper det er siste feil på den motoren nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare trist når jeg leser trådene om motorbyttet til Dan. Da jeg satte inne en trimmet 4,6 liter i bilen min i 1994 kom hele pakka på rundt kr 20000,- Det meste av jobben gjorde jeg selv, ny shortmotor kostet den gangen 1000 pund, topper ble maskinert og overhalt i Norge.

 

Håper du ikke får flere problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fRRode skrev:

Blir bare trist når jeg leser trådene om motorbyttet til Dan. Da jeg satte inne en trimmet 4,6 liter i bilen min i 1994 kom hele pakka på rundt kr 20000,- Det meste av jobben gjorde jeg selv, ny shortmotor kostet den gangen 1000 pund, topper ble maskinert og overhalt i Norge.

 

Håper du ikke får flere problemer.

Takker dette har vært en prøvelse dyr 

Jeg håper at motoren ikke gir meg flere mavesår nå

Trur jeg har ryki på 150 store på motor bytte hittil 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...