Gå til innhold

RRS 2014 (l494) høyre frontlys virker ikke


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Range Rover Sport 2014 hvor lyset på høyre side foran ikke virker, dette inkluderer alle lys også blinklys. Mistenker en dårlig kontakt da det virker en gang imellom.

Har tatt koplingen på frontlyset av/på og beveget på ledninger samt kontakter men ingenting skjer.

Har åpnet sikringsboksene og kikket i førerhåndboka men finner ingen sikringer for frontlyset, sitter også en del releer her men mangler en god oversikt.

Noen som har noen tips, koplingskjema eller kan anbefale en verksted i nærheten av Oslo? (Bor i Vestby og jobber i Oslo)

MVH Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei,

jeg har samme bil og samme problem. Har hørt det skal være en jordledning på innsiden av innerskjermen og at denne kan være årsaken. Fant du ut av det, eller er det andre som vet?

de plastskruene i innerskjermen er vel bare å vri ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ja hadde det samme. Det er en spesialbolt på innsiden av høyre innerskjerm som irrer. Du må skaffe en ny og bore et hull ved siden av som du gjenger opp og kobler til. Gjorde det selv på min L494 ble helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...