Gå til innhold
LRforum

Andrew St Pierre White's førsteinntrykk av nye Defender


Anbefalte innlegg

Veldig bra:) Har skikkelig lyst på en slik ny Defender kjenner jeg.  Som med omtrent alt av bil for tiden, så skremmer computeriseringen meg også. Så lenge greierne virker så er det jo helt fantastisk og vi elsker det:wub:. Men når det begynner å trøble, og det kommer det til å gjøre. Så er det oftest grisedyrt å få fikset. Du må ha en ny computer hjerne dings, eller en ny skjerm og alt er gjerne integrert i hverandre. og de koster gjerne 10% av bilens pris kjøpt løs osv ..

Men likevel som han sier i reportasjen her, spesifikasjonene er fantastiske.

Men blir en slik computer bil noen gang veteran  ( 30 år ) og alt fremdeles fungerer, vet ikke? men spennende.

 

Også lærte jeg at jeg må klare å få presset på 33 tommere på min RRp38, for det var jo nedre grense av hva som var aksebtabelt:lol:, har alltid trodd at det var 32:unsure: 

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

To ting er helt sikkert , den mannen er ikke dum , og han veit ka han snakker om .

Og det tredje , når man er blitt `bannlyst` av Land Rover og ikkje blir invitert med på `hageparty` (eller får låne biler), då må man vel ha gjort noe bra:D

PS !  Dette må også forstås som at æ synes bilen e et dass , og e milevis unna det æ forbinder med Land Rover Serie og Defender 

         Se til Jeep , de har faktisk fortsatt greid å holde utseende og vedlh./rep.vennligheten for de av oss ,som fortsatt vet at skikkelig arbeid ikkje              utføres med en datamaskin:lol:

Endret av runekristoffersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, runekristoffersen skrev:

To ting er helt sikkert , den mannen er ikke dum , og han veit ka han snakker om .

Og det tredje , når man er blitt `bannlyst` av Land Rover og ikkje blir invitert med på `hageparty` (eller får låne biler), då må man vel ha gjort noe bra:D

PS !  Dette må også forstås som at æ synes bilen e et dass , og e milevis unna det æ forbinder med Land Rover Serie og Defender 

         Se til Jeep , de har faktisk fortsatt greid å holde utseende og vedlh./rep.vennligheten for de av oss ,som fortsatt vet at skikkelig arbeid ikkje              utføres med en datamaskin:lol:

 

Tja... på min kalender står det faktisk 2020.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...