Gå til innhold

Automat gearkasse D1


Adventure

Anbefalte innlegg

Selger en automatgearkasse som sto i min D1.

kjøpt av ashcroft og byttet på liertraktor.

etter 1 år og 9 mnd så fikk jeg lekasje eller dumping av gearolje. Alt kan leses under Stallo her på forumet. 

 

Selger derfor gamle kasse som den er. (Før keg begynner å leke mer med tanken om demontering og lære hva som var galt)

 

Har alle papirer til den også.

 

det på bildene er det du får. 

 

Står i Nordlysbyen Alta.

 

pris. 6000kr

 

 

179D9250-041C-44D3-B33C-4CE966C0AD57.jpeg

6F7A4EE7-DAA8-45BA-B1A1-C3E55D2D31FB.jpeg

0EA2634E-662A-4129-AE08-BC17B7280310.jpeg

73ED74A1-EFEE-421C-83F4-45A508687E92.jpeg

774DB1AC-D78E-435D-809E-9908FAD4759E.jpeg

Endret av Adventure
Mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til interesserte, det var jeg som foreslo prisen på 6000,-.

 

Mest sannsynlig en gåen pakning. Jeg tror Lier Traktor skrudde converter på motoren og deretter satte kassen på plass. Men det min teori. Simmiring ble dermed skadet, og til slutt røk den.

 

Har lest at converter må monteres på girkasse, deretter skal kasse med converter skrues til motor og converter skrus fast på flexplate. Dette tar litt mer tid og er bittelitt mer plunder.

 

Når kassen dropper oljen så stopper det fort, dermed er det ikke mulig å kjøre langt uten oljen. Kassen bør derfor ikke ha tatt skade. Igjen, det er min teori.

 

Ønsker alle en fin kveld

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...