Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
Kjetil

Range Rover 2 dørs

Recommended Posts

1987 Range Rover med 3,5 V8 forgasser motor. elektronisk tenning. 5 trins girkasse. kort girspak, 5 seter, farge grå.  En del arbeide er gjort. Det som må gjøres er. Bytte kanaler, bytte kamaksel løftere kjede og drev i motor. Delene følger med.

Da har Siggen tatt over Range Roveren min. Han vil lage en egen tråd på restaureringen. Jeg ønsker han lykke til.

Haha, nei, har alltid tanker om å kvitte meg med biler, men man blir for glad i dem..... blush

Nå skal det sies at @Kjetil tar over Siggen (den grønne fire-dørs jeg pusset opp i fjor høst). 

Sånn sett var det en som forlot tunet, men en kom inn med en gang... 

Ikke er det et alt for galt prosjekt heller!

Håper å få den på skilt i løpet av oktober, senest november - da uten omlakkering (merk. Massai Rød). Den er grå i dag..... 

Mere kommer....

Oh, the pressure! :D

Med den farta du pleier å operere i, så har du rukket en shakedown tur først også B)

Hmmmmmm....

Liker utfrodringer, men dessverre må jeg innrømme at det kanskje blir litt knapt med tid. Skal undersøke litt, men jeg må også ha deler, de er ikke bestilt helt enda, i frykt for at jeg glemmer noe. Har foreløplig handleliste på 85 ting til det nye prosjektet cool

Island4x4 skal få kjenne litt på smerten ved at de har «flatt-rate» på shipping.....

Tilbake til datoen... Skal ikke love noe, det er barndåp i huset neste helg, så da forsvinner den. Har også begrenset med tid ...

1 hour ago, SiggenRRC said:

Island4x4 skal få kjenne litt på smerten ved at de har «flatt-rate» på shipping.....

Litt som buffet, skal spise til det lønner seg :D

1 time siden, jorgenht skrev:

Litt som buffet, skal spise til det lønner seg :D

Haha, ja!! Når det er sagt (er inhabil) så applauderer jeg den «sjappa» - hadde bestilling på 70 kg deler før sommeren, og slt blir levert på døra etter fem virkedager. Ganske rått!

43 minutter siden, robertsoevik skrev:

Rekker du denne er det topp ;)

1847001680_headingGER.jpg.916c10a1f315c16076f650316929d2dc.jpg

Den rekker jeg med god margin, @robertsoevik