Gå til innhold

Range Rover 2 dørs


Kjetil

Anbefalte innlegg

1987 Range Rover med 3,5 V8 forgasser motor. elektronisk tenning. 5 trins girkasse. kort girspak, 5 seter, farge grå.  En del arbeide er gjort. Det som må gjøres er. Bytte kanaler, bytte kamaksel løftere kjede og drev i motor. Delene følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm....

Liker utfrodringer, men dessverre må jeg innrømme at det kanskje blir litt knapt med tid. Skal undersøke litt, men jeg må også ha deler, de er ikke bestilt helt enda, i frykt for at jeg glemmer noe. Har foreløplig handleliste på 85 ting til det nye prosjektet cool

 

Island4x4 skal få kjenne litt på smerten ved at de har «flatt-rate» på shipping.....

 

Tilbake til datoen... Skal ikke love noe, det er barndåp i huset neste helg, så da forsvinner den. Har også begrenset med tid ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jorgenht skrev:

Litt som buffet, skal spise til det lønner seg :D

 

Haha, ja!! Når det er sagt (er inhabil) så applauderer jeg den «sjappa» - hadde bestilling på 70 kg deler før sommeren, og slt blir levert på døra etter fem virkedager. Ganske rått!

 

43 minutter siden, robertsoevik skrev:

Rekker du denne er det topp ;)

1847001680_headingGER.jpg.916c10a1f315c16076f650316929d2dc.jpg

 

Den rekker jeg med god margin, @robertsoevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...