Gå til innhold

Kryss mellomaksel


tnj

Anbefalte innlegg

Det slår altså ikke feil!

Hver gang jeg har trengt noe til noen av LR-ene sånn helst i går har jo hoffleverandøren på Lierskauen ferie...

Så og i dag.

Var under og sjekket mellomakslene i går, hadde hatt vibrasjoner fra 40-50 km/t og oppover som forsvant når jeg tro inn klutsjen.

Det ene krysset på fremre mellomaksel var da synlig defekt.

Etter en bomtur i mors svenske rallybil var det da å sette seg ned med Google og heldigvis, Gubbdagis har kryss som passer etter å ha byttet smørenipler.

Den infoen fant Google selvsagt på dette forumet!

Jeg mått innom to Gubbdagis riktignok for å få like mange kryss, totalt 218,- kroner med nye C-ringer, men nå ligger de her og venter på at arbeidslysten dukker opp sånn omtrent i morra, i dag har det vært litt surt.

I morgen får da Deffen gjøre noe av det den liker best, å trekke tilhenger.

Mors rallybil har nemlig ikke sånn kule, men er grei å ha når storebror plutsleig mangler noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lafte!

Har vært off-line i helgen, ganske ålreit innimellom faktisk :).

Svingte innom Erik i ettermiddag og hentet et par, så det ordner seg så snart lyset på "verkstedet" har skrudd seg på i morgen.

 

Men det hører da f---- til at man kan se på bilen om Erik er på ferie eller ikke... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...