Gå til innhold

Range Rover 4.4 TDV8 Westminster (2012)


ikjos

Anbefalte innlegg

Mitt første LR-produkt er innkjøpt og blir hentet over helgen.

Dette er en Range Rover 4.4 TDV8 Westminster som i utgangspunktet er 100% strøken.

Bilen ble kjøpt ny i Tyskland av en franskmann som for det meste har kjørt rundt i Monaco. Videre ble den kjøpt av en forhandler i Belgia hvor jeg fikk tak i den.

Følger med 12mnd garanti så forhåpentligvis blir det ikke et pengesluk første året... :) 

 

Siden denne er (i utgangspunktet) 100% strøken er det ikke mye "prosjekt" på gang, men noen oppgraderinger kommer til å bli utført. 

Men det som står på listen er:

- DAB+ oppgradering

- Adaptiv Cruise Control (retrofitting)

- Noe mer lys type LED spots.

- Montere RR-badges i front og tailgate. Disse ble fjernet av forhandleren ifm detailing.

- Bittelitt overflaterust på understell, rundt hjuloppheng fremme.

- Etter hvert full understellsbehandling.

+++ eventuelt annet som måtte komme.

 

NB: dette er forhandleren sine bilder, skal ta noen selv når jeg får hentet den. 

 

1.jpg

4.jpg

5.jpg

11.jpg

13.jpg

Endret av ikjos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å hente bilen i morgen hos forhandleren i Belgia. 

 

Etter en telefonsamtale med selger i dag ble konklusjonen at det går jo selvfølgelig ikke...

 

Oppdaget at AC var noe dårlig da jeg prøvekjørte forrige helg og forhandler mente det trolig var mangel på kjølemiddel. Selv har jeg blandet erfaring med AC og det er ikke alltid det er mangel på gass som er årsak. Dette viste seg å være tilfelle og ny kompressor må på plass før jeg bilen overlevert. Skal være klar til neste uke.

 

Litt dumt da jeg skal på tur til Munchen til helgen og hadde et lite ønske om å kjøre standsmessig nedover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...