Gå til innhold

Freelander 04 - 2 par baklys.


FreelanderMan

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute!
I forbindelse med montering av hengerfeste og elopplegg til dette viser koblingskjemat som medfølger at de skal tilkobles kontaktene i øvre baklys. Jeg undres over at Freelanderen har to par baklys. Ett par nede i støtfangeren og et par oppe i baksjermene. På min '04 Freelander er kun det nedre paret i drift. Jeg har undersøkt i sikringsboksene både under rattet og under panseret og observerer at det er tomme "slots" i begge boksene. Jeg har også åpnet de øvre baklysene og fant ut at det var pærer i alle lysene.
Kan noen der ute som har kjennskap til dette forklare hvorfor det er slik og eventuellt hvordan ovre lys kan kobles til?

Med hilsen 
Freelanderman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedre lys er blink kjøre og bremselys. øvre er vel ryggelys og tåkelys..  på 2004 til 2006 modellene :D

tåkelyset er andre bryter fra venstre under koppholderne, ryggelyset må noen holde inne klutchen og sette den i revers for at du skal se ... eller se mot ett vindu.. 

 

Endret av robl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...