Freeskiing Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Okey, da mistet jeg lysten på resten av vaffelen I garasjen her.. Skulle til å bytte ledningsnett til dysene så ser jeg dette og nå er jeg hvertfall på dypt vann... Hva har skjedd her?? Stempel eller sylinder som er knekt..?? Er dette slutten på hele eventyret om turbil før det hele startet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Noen spor av den manglende delen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freeskiing Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Nja.. Ser ut som det ligger "inni" fjøra, som er helt løs.. Google forteller meg at dette er et knekt sylinder hode.. Ikke helt ukjent for td5..?! Nytt ca 1000£... Noe som evt er godt nytt at det ikke bare er å hive hele bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freeskiing Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Må være injector nr 5 som er gåen.. Kanskje ikke heeelt krise allikevel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiopet Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg kjøpte et helt sett med brukte overhalte på ebay i England. Tror jeg betalte kr. 2500,- pluss frakt og tollbehandling. Jeg hadde 3 dyser som ikke ga diesel, rusta fast pga av vann. Da var det billigst å kjøpe komplett brukt sett, for å ha noen på lur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freeskiing Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Ja, det er jo mulig å finne det sikkert. De du hadde i bilen fra før, hadde de rød eller grønn ring rundt på toppen? alle mine har grønne, leste et sted at originale hadde røde, mens de med grønne er en nyere forbedret utgave... men hvem vet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiopet Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Er forskjellige farger etter type motor de satt i 10P, 15P osv. Du har grønne og må ha grønne ellers passer de ikke, 10P har svarte og 15P har grønne. De røde har jeg hørt om men vet ikke hvilken motor de går til. Leste på et australsk forum at noen der hadde 20P motor? Kanskje den har røde. Jeg har grønne. I 10P motoren sitter dysene rett ned og leverer 1200 bar, mens i 15P sitter de litt på skrå og leverer 1500 bar. Derfor kan de ikke blandes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.