Gå til innhold

Range Rover Classic "Brygga" selges


GaleTruls

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne for å la noen andre overta stafettpinnen.. 

90modell 4-dørs RRC 3,5efi med 144tkm på telleren. (gamle "Lingebilen")

Kort fortalt..

Bilen er bra for rust, (ble plukket i "småbiter" av tidligere eier). Bilen er hel og pen i seter (stoffseter) og bra bruksstand, men hadde fortjent en lakkering under vinduene og ned på dører og bakskjermer. 

Bilen er ikke vinterkaldt i mitt eierskap og stått inne hele året. 

Innertak henger, soltak virker kun på vipp (vaier har røket), bakluke er bra, men låsemekanismen er defekt, sentrallås har sluttet virke, bakaksling svetter litt olje,  ellers trenger den jo selvsagt den normale kjærlighet disse fortjener. 

 

Posetive ting.. 

nyoverhalt topp, nytt forsterket varmeregister, ny eksos hele veien, renset og rengjort bensintank og kjølesystem ifjor sommer, og nye bremseklosser rundt nå. 

 

Bilen står på sveipende 10,5R15 BF mud-terrain på kostmalte sorte spole felger. Greit med mønster men 2 av de begynner "trappe" litt. 

Bygget anlegg med basskasse bygget som midtarmlene i baksete og helt ny dab-spiller med "blåtann", USB, og handsfree. 

 

Eu godkjent til 02.2020. 

 

Fler bilder kan sendes ved forespørsel. 

 

Åpen for seriøse bud :)

 

tlf: 41seks96766, PM eller larsmbjerke@hotmail.com

 

 

 

 

22D36BCE-246F-49D3-9FF2-EC6CB06703A7.jpeg

E6BB269E-71B1-4321-A789-6A9D495E220B.jpeg

658A045D-C7BE-48C3-B304-6C9E04E32041.jpeg

Endret av GaleTruls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JokerS30 skrev:

med unntak av taktrekket, som så litt sånn Sjeikh Ben Reddich Fy-Fasan-style ut, må da den der være UFORSKAMMET bra egentlig ?

Tror jeg hadde kjøpt om jeg trengte FLERE biler, og ikke FÆRRE !

Helt rett ;) føler bilen teknisk ganske bra, men kosmetisk hadde den trengt litt kjærlighet. Noe jeg hadde i planene fremover hadde vi ikke bestemt oss for å selge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P fikk tilslag på en  bigblock jeg må bet 110 tusen for huffff som je skal bruke i en gr 3 pickup jeg har  er motstander av å låne kr derfor salg neste uka av 2 biler  derfor brygga inn som  bonus ved kjøp av disco 1 bygd om til pickup  begge eller ingen ,,tror nok det fins en luring der ute ;) Beklager dette vis det gjør noen lei seg :(men je er like positiv je :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

glelig melding bigblock kjøpt så nå blir brygga rega til uka blir vinterbil til meg så da er vel alle blie tenker eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er den reg og skal bli bruksbil i vinter har fådt fiksa snekka justerings skruven på snekka var hel løs kunne gådt galt men nå  går den på skinner nye piggdekk skal snart på :)men vis noen lyster på rustfri classic fins det muligheter fri reg  har flere å ta av ang bruksbiler steroe er kvar somdomsi i sverge har en disco bobtail mulig salg til rett person og pris trenger kunn en time på risssssløkka for skilt grom bil info kunn tlf 99319931

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det nye hjul pån og går som bygde bil på toten rustfri og med grom lyd bare moroa dette og billig å kjøre med ern også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...