Gå til innhold

Ønsker V8-motor til Range Rover


AreM

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe en Rover V8 motor. Her er egentlig alt av interesse, både fiks ferdig motor og overhalingsobjekt. Kan være både 3.5, 3.9. 4.2 eller 4.6. 

Jeg kan også være interessert om du har efi-deler liggende til bil mellom 1985 og 1995 (altså før P38 kom) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du ha ?

har 2 x 3,5  samt 3,9 rep objekt 
har 4,6 som har gått 12000 km med ny turner engineering short blokk sitter i en P38 som kommer for salg motor er merr vært en bilen 
VH Mys 

95814116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 30.8.2019 den 17.10, Mys skrev:


har 4,6 som har gått 12000 km med ny turner engineering short blokk sitter i en P38 som kommer for salg motor er merr vært en bilen 
 

 

Hvis det er den bilen som ligger på FINN nå ville jeg heller hatt hele bilen enn bare motoren. Bare at jeg ikke har plass til flere biler...Har du den H180 kammen i også?

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AreM skrev:

 

Hvis det er den bilen som ligger på FINN nå ville jeg heller hatt hele bilen enn bare motoren. Bare at jeg ikke har plass til flere biler...Har du den H180 kammen i også?

Ja ligger på Finn https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=156474249 

Åpen for LR produkt i innbytte evt. bud 
H180 kam er ikke jeg sikker på da han jeg kjøpte blokka av hadIngen bildebeskrivelse er tilgjengelig.de den på lager i noen år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...