Gå til innhold

XZN bits, lange


Tore Kjernmoen

Anbefalte innlegg

Biltema har ett allright sett med lange og korte bits som du trenger. Kvaliteten er god nok å hele settet koster sikkert ikke mye mer en å kjøpe et par løse bits på tess 

Endret av kimhas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@jorgenht  Det er typisk en skrue hvor en må inn mellom setet og rammen.  Intuitivt blir 1/4" for spinkelt og det er ikke sjangs å få inn noe større for skjøting.  Hvilke momenter det er snakk om vet jeg ikke men erfaringsmessig er det enkelte ting i en stolramme som sitter noe helt inni granskauen...

 

@kimhas  Ikke helt sikker på hvilket sett du mener.  Biltema har mange sett som inneholder noen XZN bits.  

 

@corpusviridans  Tess og lignende proffbutikker er sistevalget.  Jeg må ha alle de aktuelle størrelsene og da blir det gjerne veldig kostbart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@GuttormG  Ser ut til å inneholde det jeg behøver.  Det er kanskje praktisk å ha et utvalg Torx, Unbrako og XZN i samme boks.

 

Ved å søke på tolvkant fant jeg et sett med kun XZN hos bilxtra.

https://bilxtra.no/bits-assortement-mm-tolvkant

 

Da er problemet løst.  Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...