Gå til innhold

Hvor finner jeg rammenummer/chassisnummer på RRC - 1994 modell ?


Kragerø

Anbefalte innlegg

Har restaurert en RRC  - 1994 modell  - tatt all rust under  og tectyl behandlet den - og har hatt den på EU-kontroll og etterkontroll, og da fikk jeg feil på manglende chassisnummer ramma.

 

Og idag var jeg på Biltilsynet for å få "preget inn" nytt rammenummer.

Men så enkelt var det ikke - biltilsynet vil ikke prege inn nytt ramme nummer før jeg kan vise dem noe av det gamle rammenummeret ????

Har sjekket ramma flere steder foran høyre forhjul og bak bakhjulet på høyre side.......men ikke antydning til noe rammenummer......

Platen med ramme/chassisnummeret som er poppet fast foran i motorrommet og platen i frontvinduet sitter på plass,  og er det korrekte nummeret.

 

Kan de i 1993/94 - ha banket inn rammenummeret et helt annet sted på ramma eller rett og slett glemt det i produksjonen? 

 

Bilen har vært avskiltet siden 2011-12 - og frem til idag. 

 

Noen som har noen tips om hvor rammenummeret er slått inn, eller hva som skal til for å få biltilsynet på gli  - til å prege inn rammenummeret på nytt ???

 

Hilsen en fortvilet RRC - eier fra Kragerø

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mr. Meli skrev:

Er det softdash eller vanlig?

4A57DB69-1A25-444A-9CB5-AF7BC7DA5897.png

 

Begge kan ha den plasseringen. 

Men de senere årsmodellene har ofte på utrigger

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet om bilen er at den er registrert i januar 1994 - og har vært avskiltet  siden 2012, og frem til nå. Jeg kom over bilen ifjor høst.

De som har sett på bilen mener det er original ramme :) Har null info om bilen ellers. 

Har ikke sjekket venstre side av ramma - er det noen som har erfaring med at rammenummeret sitter på venstre side ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...