Gå til innhold

Servopumpe til Disco 2 TD5 ønskes kjøpt! Haster!


storeulven

Anbefalte innlegg

Tre dager igjen til avreise og årets store høydepunkt for tobeinte, firbente og firhjulte venner. Da røyk selvfølgelig servopumpa. Alt er plukket fra hverandre  etter alle kunstens regler og instruksjonsvideoen til British Atlantic (som riktignok er på en V8) og stianthr her på forumet sin artikkel(takk!)  Jeg skal supplere artikkelen med erfaringer, tekst og bilder når jeg er ferdig.

 

Så til problemet. Etter å ha ringt Techno Classic, Winter Sørensen, Motorpool og Insignia ble det klart at INGEN har denne på lager eller kan omgående skaffe meg bruktdel. Har også forsøkt Strømmen bil som gjorde en iherdig innsats for å prøve å få tak i delen. Pumpa kan selvsagt skaffes på 4-5 dager -som betyr utsatt avreise. Dersom noen har en slik liggende så har dere sikkert gjettet at jeg er nokså interessert i å kjøpe en slik. -helst i Oslo-området så jeg kan hente den i dag, men er villig til å betale ekspress over natt for å få den så raskt som mulig fra hvor det måtte være. Delen det er snakk om er Power Steering Pump - QVB101240. Original eller uoriginal, ny eller brukt -spiller ingen rolle så lenge den er i god stand (helst ny del, da det var litt plunder å komme til nedi der). 

 

Håper noen kan hjelpe meg så vi kommer oss på skogsfugljakt i svenske skoger -med diskoteket. 

Endret av storeulven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...