Gå til innhold
LRforum

Range Rover Classic 2 dørs - kjøper del til dørlås


AreM

Anbefalte innlegg

Bildet er av en dørlås til min 1987 2 dørs Range Rover. Jeg mangler den biten som skal trykkes ned på den kula som forbinder låsen videre til døråpneren. Jeg trenger to slike. Noen som har? Brukt eller nytt, alt av interesse. 15661297102962209178984459594739.jpg

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trenger bare den biten som skal trykkes på den kula som er på bildet. På min bil er den av  grå plast og har innvendige gjenger i andre enden for å feste/justere staget som går videre til låsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg kan ha

:)

4 timer siden, AreM skrev:

Muligens. Jeg mener å ha sett den delen jeg trenger et annet sted. På en forgasser eller noe sånt? De fleste Discovery 1 er vel firedørs. Men muligens samme delen går igjen der også. 

Seriebil-forgasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg heldig og fant delen i England. Famous Four kunne skaffe. Og det er positivt, fordi dørlåser til samme bil visstnok ikke er å oppdrive. Men jeg fant de også, langt inni skogen i Østfold ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...