Gå til innhold

Flapdiscer - som varer en stund


JokerS30

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært spesilt fan av flapdiscer, jeg syns de går litt fort i filler.
MEN - det kan ha sammenheng med at jeg har kjøpt for dårlig kvalitet. Generelt er jeg ikke så altfor glad i slipeutstyret til biltema ellers heller, og flapdiscene er neppe veldig mye bedre.

 

MEN - hvilket fabrikat har folk god erfaring med ?

har forøvrig en stålbørste til vinkelkutteren som har sitti fastmontert på en vinkelsliper i snart 10 ( !! ) år. Den har vært ufattelig solid, og er brukt MYYYYYE .

Nå har det dessverre begynt å løsne fibre fra den, så jeg er stort sett pereforert i både armer og ansikt når den har vært i sving mer enn noen minutter.  

Har veldig god erfaring med ABRACS kappeskiver fra Prohandel, men de har bare kappeskiver, og hverken slipeskiver eller flapdiscer fins i sortimentet..
Kunne godt tenke meg flapdiscer fra disse også, men hvem har det her i Norge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...