Gå til innhold

Disco 2 tilhengerfeste på Defender?


Himat

Anbefalte innlegg

Første gong eg hekta hengeren på Defenderen eg kjøpte oppdaga eg at eg køyrde med boggiløft. Tom, utan last var tilhengerfeste så høgt at hjula på fremste akselen på tilhengeren ikkje var nedi bakken. Då allt har vært riktig med både Terrano II og Transit Connect konkluderer eg med at hengerfeste er plassert for høgt på Defenderen. Festet liknar på den justerbare typen, men plata bak er kort og dei to staga inn på rammevangane manglar. Før eventuelt innkjøp av nytt feste tok eg mål og var ein tur på den lokale biloppsamlinga for å sjå etter brukbare delar. Det er få Defendere på hogginga, men det stod ein Discovery 2 med hengerfeste der. Eg målte og det såg ut til at mål mellom festepunkta på Defende og Discovery 2 var veldig like. Har nokon prøvd med Discovery 2 hengerfeste på Defender?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, lafterolf skrev:

Har du hevet bil?

Kan være, bilen her sikkert vært brukt utanfor veg før mi tid. Eg mistenker og vinkelkappmodifisering av tilhengerhengerfeste for å ikkje leike plog..

 

Eg trur ikkje kula er meir enn 10cm ned frå nedre bakre kant på ramme. Har ikkje bilete no, skal ta det når eg har anledning i helga.

Endret av Himat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg vært å målt. 63cm til topp av kule på hengerfeste frå bakken. 63 eller 64 cm er også avstanden opp til undrsida av bakre del av ramma. Eg har og teke bilete av tilhengerfeste, eg har ikkje sett denne varianten før.

PICT1752.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎08‎.‎2019 den 21.20, Spoon skrev:

Google Dixon Bate adjustable hitch.

 

Det har eg og då fann eg denne i tråden

http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/60385-hengerfeste/#&ct=1566504577

med bilete av Dixon Bate hengerfeste. Det manglar nokre bitar på min bil, men det kan vere eit Dixon Bate hengerfeste etter modifisering.

Endret av Himat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...