Gå til innhold

Discovery Td5 2003mod.183000km.


Stein-A

Anbefalte innlegg

Hei,jeg lurer på om noen vil ta stafett pinnen videre med min Discovery td5 2003 mod.DL26725.Km.stand 183000.

Jeg kjøpte bilen i februar 2018 og den har siden stått i garasjen,tiden strekker bare ikke til for å få den klar til eu.

Når jeg fikk den gikk jeg over hele ramma med nål banker og fikk vekk alt løst rust,sveiset et par plasser da men et par plasser gjenstår forsatt.Ellers virker i grunnen alt og kan kjøres pr.idag.Innredning av svart skinn forsatt som ny.

Jeg tror servo pumpa bør byttes i.o.m lekker når den ikke sviver.Ingen skumle lys i instrument panel.Motor og gir maler som en katt.Gode sommer hjul og vinterhjul.Betalte for bilen 21000.- noe jeg syntes var en svært grei pris og følgelig vil jeg ha det samme igjen.Flere bilder kan komme etter hvert.Nøl ikke med å ringe 91170471 for en hyggelig Land Rover prat.

20190813_113717.jpg

20190813_113728.jpg

20190813_113609.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...