Gå til innhold

Rota til innstilingen av låsing av bilen D4


jvs

Anbefalte innlegg

Har tukla med IIDTool BT.  Disko 4 2013mod

Til vanlig så blinker blinklysa og speila feller seg inn når jeg låser bilen, men no så tuter den 2 ganger og og låser seg. 

Har og mista funsjonen med å kunne legge inn speila. 

Noen som er god på IILtool som har en ide om hva jeg skal gjør for å få tilbake den funksjonen som jeg hadde før jeg tukla med noe som jeg ikke hadde greie på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dører, vinduer er helt igjen. Og bilen er låst, så slik sett virker jo låsingen med Nøkkel/fjernkontroll greit. 

Skulle helst hatt tilbake den funksjonen som var før jeg tukla med greiene og muligheten til å legge inn speila. 

Blir til at jeg ikke låser bilen om jeg kommer seint hjem, da jeg lett vekker noen med den tutinga, lurte på å koble ut fløyta til jeg fikk bukt med problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra landroverworld.org;

 

BCM/Body Control -> powerfold mirror. 

Correct, you need to load the CCF first, then > scroll to BCM - Body Control > scroll to Power Fold Mirror > the default is Fitted with Logic. Change from "Fitted with Logic" to "Fitted", exit and perform the steps required to save the modified CCF to the car (it's going to be a suspenseful couple of minutes if you've never done that before...) If the modified CCF loads successfully, the side mirrors will still power fold and unfold, but only manually when the buttons are pressed inside the car, not automatically when you lock or unlock the doors. As a reminder, after loading a modified CCF you normally need to reset clock and date in the touchscreen's setup menu, and switch from km to miles in the instrument cluster's menu.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...