Gå til innhold

Kaspers RRC 300TDi


Kasper HM

Anbefalte innlegg

Hei ja 

var å henta en classic i Bergen nå helgen som var. Fikk start på bilen der oppe men kjørte den på bil henger hjem, så nå har jeg kjørt bilen noen dager og det er en drøm.

 

Blei jeg litt nysgjerrig på åssen det sto til med understellet så her om dagen så la jeg meg under og så ett tjukt lag med tecktyl og ett veldig dårlig utført sveise arbeid som nå er så ille att jeg ikke ser no vits i å skulle prøve å fikse ramma.

 

Kjenner nå att jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre, så Ere noen som har ei RRC ramme ligende som ikke er ihjel rusta? Eller en bil med ihjel rusta karosseri som jeg kunne kjøpt? Om det ikke er noen som har så lurer jeg på om den ikke går i deler og det har jeg ikke mye lyst til.

94A49787-88FE-4A7C-9A6A-ED723C664020.jpeg

48E0D01B-EB5F-4C26-A64B-B762FDF68678.jpeg

83BDAE73-C720-47A7-A1EF-A237D6134D51.jpeg

75D7A2B9-19F3-46D0-AC1C-7B4FCC804008.jpeg

3B6DCDF6-123F-41BE-9FD9-4844F351D482.jpeg

25866AA8-667A-4A8B-893E-E22403D60D04.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra for rust eller ei, jeg betalte 3000kr for en registrert bil som kun trengte et nytt batteri for å være kjørbar.

syntes nå ikke det er så ille, er det jeg får igjen for ramma når den går til huggern.

 

Jeg syntes ikke det går ann å føle seg lurt når det er snakk om den summen og bilens potensiale hvis du er villig til å legge inn litt arbeid.

 

Men takk dette blir en morsom og opplevelses rik reise!  : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. 

Dette fikser du. La det synke inn, ta en ny vurdering og kom i gang. Enten med lapping, eller bytt ramme. 300 tdi og softdash er deilig. Har en 95 mod, der er ramma bra, men jeg må sveise litt i karosseri. Ser fram til å få tid til å få den ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...