Gå til innhold

Koble lysbjelke på disco 4


Trolid

Anbefalte innlegg

Fra disco 3 til disco 4 og har allerede begynt å tenke på hva som kan forbedres. Har kjøpt LEDbjelke som jeg tenkte å flette inn i grillen på disco 4, 2010 mod. 

Noen som har gjort dette og har tips og råd, så tas det i mot med takknemlighet.  

 

Skulle også gjerne koblet kjørelys slik at de er automatiske, blir gal av å vri på bryter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vel en tråd ang monering av xtra lys her på forumet. 

Du har vel "auto" på lys bryteren. Da styrer bilen dette selv. 

 

D4, har ikke den org LED DRL i front lyktene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

På min D4 2013 modell tok jeg styrestrøm til ekstra  fjernlys fra de originale halogen "ekstra" fjernlysene.

(Også kjent som tretopplys eller ekornlys, dvs de som forsvant på 2014 facelift).

Koblet meg på ved pære inne i lykt slik at jeg ikke behøver å kutte noen ledninger, eller enda verre ; bruke "strømtyv".

Brukte en tynn kabel som går under gummipakningen.
Da er den originale kablingen uendret/komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

#86 er styrestrøm som du kobler til + ledning til fjernlys f.eks. Legg til bryter på denne styrestrømmen hvis du ønsker at de ikke skal gå på med fjernlysene.

#30 kobler du til batteriets + pole, helst med sikring i nærhet av batteriet.

Driving_light_relay_wiring_diagram.png

Endret av motom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...