Gå til innhold

Årsmøte og referat fra 2019 ?


gautes

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Je prøvde å ta opp dette på årsmøtet i 2018. Det virket da ikke som et problem for noen. 

Iår var faktisk innkalling i bladet, det kan je ikke huske det var i 2018. 

 

Noen ting er best på papir. Trur de færreste av oss går inn på NLRK sin side og leser det der. Men men. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at referatet også vil komme i neste 4WD.

Nå har jeg ennå ikke mottatt noe referat og heller ikke publisert noe på NLRK.no.

Leder i klubben har ettersom jeg forstår,  purret på referenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ranger skrev:

Jeg regner med at referatet også vil komme i neste 4WD.

Nå har jeg ennå ikke mottatt noe referat og heller ikke publisert noe på NLRK.no.

Leder i klubben har ettersom jeg forstår,  purret på referenten.

Høres helt flotters ut. 

I papirutgave er det lettere for alle medlemmer og følge med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referatet skal etter siste meldinger i dag ut på 'signingsferd' til protokollunderskriverne før det blir sendt inn til undertegnede som så distribuerer det videre øyeblikkelig.

 

Om det blir med i neste 4WD gjenstår å se, ble et meget fyldig referat på 7-8 sider denne gangen forstår jeg. Spørsmålet er jo om vi skal ofre plass i bladet til det på bekostning av andre ting.

Men veldig greit som sidefyll om det er stofftørke :P  Og det å få det på papir er ikke vanskelig, ihvertfall ikke for den yngre generasjon som er oppvokst ved siden av PC'en og skriveren ;) 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger referatet på nettsidene til NLRK :) 

Du må logge deg inn på 'Medlemsside' for å lese dokumentene som ligger under 'Styrereferat'

 

En 'kladd', dvs. uten korrekturlesing og signaturer fra protokoll-underskriverne blir også trykket i kommende 4WD for de som har data-skrekk :P

Endret av EiRRik 4.6HSE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...