Gå til innhold

Ny nøkkel til D3 08.


Petter Tingve

Anbefalte innlegg

Hei! Har prestert å miste reservenøkkelen til disco’n. Mener å ha lest et emne her inne om hvordan man lager ny nøkkel selv. Jeg har Iidtools, men bor «dessverre» i Ålesund og langt fra autorisert LR forhandler. Noen som har tips til hvordan jeg skal ordne dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du med å ta bilde av nøkkelen?

 

Jeg har ikke nøkkelkoden og de påstår de produserer nøkkel på bakgrunn av bilder....

 

Trenger ny nøkkel selv og har fått "tilbud" fra Sandven på nesten 5k. Da frister det mer med en FOB til 200 på eBay og keysinthepost. En vanlig låsesmed kan vel kanskje kopiere den nøkkelen jeg har også, så lenge man kjøper FOBen?

Endret av bstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikser fra bildet. 

 

Lokal låsesmed mangler ofte rette utstyret for denne tynne nøkkelen, og kan dermed ikke løse problemet oppdaget jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt låsesmeder. Funnet en i Larvik som kan ta riktig emne i maskinen. 

Har arbeidsbil fra Ford, samme emnet på nøkkelen- men de vil ikke kopiere- av prinsipp tror jeg. 

 

Mange som er happy med nøkleriposten, gi det et forsøk. 

Husk å kjøpe riktig MHz på fob. Har vi 433 her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
På 15.8.2019 den 22.13, bstein skrev:

Ups, står at de var tomme for nøkkelblad så de sendte en komplett for å spare meg for ventetid. Dette er altså ikke standard, men god service.

 

Jeg må kjøpe innmat også, da jeg bare har en nøkkel .

Da har jeg også fått nøkkel i posten. Hurra! Men den er tom inni. Noen som vet hvor man kjøper innmat?

Er det denne jeg må kjøpe, eller kan jeg kjøpe kun innmaten?

https://www.ebay.com/itm/OkeyTech-Car-Complete-Remote-Key-Fob-433Mhz-For-Land-Rover-Discovery-3-LR3-Flip/123863529084?hash=item1cd6d7767c:g:x5oAAOSwe~lciYHT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2019 den 7.57, Hanslr skrev:

Skal også bestille meg en. Bestilte nøkkel fra keysinthepost for en stund siden. Veldig bra service der. Så mangler bare en chip. De bør jo virke de fleste som selges på eBay?

Jeg har ingen erfaring med hva som funker eller ikke på ebay. Men skal bestille en slik som på linken så skal jeg gi tilbakemelding her på forumet når jeg har prøvd nøkkelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har bestilt, har en nøkkel som begynner skrant på knappene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...